2014. január 22., szerda

Kenyér, kolbász, sajt, tojás, tej

Ma arra gondoltam, hogy mivel Á későn fog hazaérni, valami meleg vacsorával várom. Ellenben Á kései érkezése azt is jelenti, hogy kétszeres túlerővel kell megbirkóznom, ha a konyhában szeretnék tevékenykedni. Nehéz diónak ígérkezett a meleg vacsora megvalósítása. Ma azonban valami lehet a levegőben, mert arra az 5 percre, míg elkészítettem a vacsorát, a két "segítségem" hajlandó volt mással elfoglalni magát.
Így arra gondoltam, őket is megjutalmazom. Ezt azonban majd a következő alkalommal.
Most vissza a vacsora problémakörébe. Összedobtam a vacsit, aminek az ötlete, már egy ideje motoszkált. Most az itthon fellelhető alapanyagokból gyorsan el is készült. Én már meg is kóstoltam. Szerintem jó.
Az egyetlen húgom - telefonos ötletbörze után - szintén lecsapott a főt /sült/ vacsora lehetőségére. Így G is isteni vacsorát kap. Ma is.




Hozzávalók:

  • 20-30 dkg kenyér
  • 15 dkg házi "törős" kolbász
  • 15-20 dkg sajt  /most mozarella, félkemény kecskesajt, parmezán/
  • 3 db tojás
  • 1 dl tej
  1. A sütőt előmelegítem 175°C-ra
  2. A kenyeret felszeletem, és elosztom egy hőálló tálban.
  3. A kolbászt megpucolom, és kis darabokra vágom, vagy tépem, a kenyérre szórom
  4. A mozarellát és a kecskesajtot is apró darabokban a kenyér tetejére szórom
  5. Felütöm a három tojást egy tálban, összekeverem
  6. Hozzákeverem a tehet és a reszelt parmezánt, egyenletesen a kenyérre öntöm
  7. Mehet a sütőbe, míg pirosra sül.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése